Στο πλαίσιο εργασιών καθαρισμού και συντήρησης, το Σάββατο 16 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις χορτοκοπής στη χερσαία ζώνη λιμένα Σάμου, στην περιοχή από τα γήπεδα τένις έως το Γεφυράκι.
Οι οδηγοί καλούνται να μην σταθμεύσουν τα οχήματά τους στο συγκεκριμένο τμήμα για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής εκτέλεση των εργασιών και να αποφευχθούν πιθανές ζημιές.
Όπως ενημερώνει μέσω του προφίλ του στο facebook ο πρόεδρος του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σάμου, Ευάγγελος Τσεσμελής, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών έχει ζητηθεί και η συνδρομή της Λιμενικής Αστυνομίας.
“Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας“, απευθύνεται στους πολίτες ο κ. Τσεσμελής.



