Στη γενική συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Μαΐου, στις 21:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του δήμου Δυτικής Σάμου, προσκαλεί τα μέλη του ο Εμπορικός Σύλλογος Καρλοβάσου.
Σύμφωνα με το Δ.Σ. του, η παρουσία όλων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς θα συζητηθούν θέματα που αφορούν:
την πορεία και τις ανάγκες της τοπικής αγοράς
τις δράσεις και πρωτοβουλίες του συλλόγου για την επόμενη περίοδο
προτάσεις και παρεμβάσεις των μελών
οικονομικά και οργανωτικά ζητήματα
“Η ενεργή συμμετοχή σας συμβάλλει ουσιαστικά στη στήριξη και ενίσχυση της εμπορικής κοινότητας του Καρλοβάσου“, αναφέρει ο Εμπορικός Σύλλογος Καρλοβάσου.



