Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναικών στα Μαθηματικά, που γιορτάζεται στις 12 Μαΐου, το Παράρτημα Σάμου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ανακοίνωσε πως θα τιμήσει γυναίκες μαθηματικούς από τη Σάμο, στο πλαίσιο της τελετής έναρξης και λήξης του φετινού θερινού σχολείου Μαθηματικών.
Παράλληλα, ο σύνδεσμος Greek Women in Mathematics (“Ελληνίδες στα Μαθηματικά”) διοργανώνει την ίδια ημέρα ειδική επετειακή εκδήλωση με θέμα τη γυναικεία παρουσία και πορεία στον χώρο των μαθηματικών και της έρευνας.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει:
• 18:30 – 19:00: Προβολή της ταινίας μικρού μήκους “Je suis Sophie Germain, femme et mathématicienne”
• 19:00 – 20:00: Στρογγυλή τράπεζα με θέμα “From student to researcher: Navigating PhD and Post-Doc paths”, με τη συμμετοχή των: Άρτεμις Βογιατζή, Δανάη Καλλιόπη Δεληγεωργάκη, Κωνσταντίνα Κυριακούδη, Ινώ Λουκίδου, Κωνστάντια Μανούσου Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα Σταυριανίδη.
• 20:00 – 21:00: Ερωτήσεις και συζήτηση
Για την παρακολούθηση της εκδήλωσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας των διοργανωτών: Greek Women in Mathematics – Εκδήλωση 12 Μαΐου 2026




