Κονδύλι 600.000 ευρώ εξασφαλίστηκε για τον τομέα Αθλητισμού του δήμου Δυτικής Σάμου, από το αρμόδιο υπουργείο.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, Βαγγέλη Μαρνέζο, το ποσό αυτό αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των τοπικών αθλητικών υποδομών.
Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει τρία σημαντικά έργα που θα βελτιώσουν άμεσα την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την ποιότητα των εγκαταστάσεων για τους αθλητές και τους δημότες:
- Ηλεκτροφωτισμός γηπέδου Κοντακαίικων, εγκατάσταση φωτισμού με πυλώνες, για δυνατότητα ασφαλούς χρήσης του γηπέδου και τις βραδινές ώρες: 50.000 ευρώ.
- Αναβάθμιση φωτισμού με σύγχρονα φωτιστικά LED στο γήπεδο Καρλοβάσου, που θα εξασφαλίσει καλύτερη ορατότητα, ενεργειακή εξοικονόμηση και σημαντική μείωση κόστους λειτουργίας: 113.173 ευρώ.
- Αντικατάσταση της συνθετικής επιφάνειας (τάπητα στίβου) του γηπέδου Καρλοβάσου, έργο ουσιαστικό για την ασφάλεια των αθλητών και τη βελτίωση της ποιότητας άθλησης: 417.000 ευρώ.
“Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον υπουργό Αθλητισμού Ιωάννη Βρούτση για αυτή την σημαντική χρηματοδότηση στον δήμο μας, που την είχαμε τόσο πολύ ανάγκη.
Στον δήμαρχό μας, Θεμιστοκλή Παπαθεοφάνους, για την καθημερινή καθοδήγηση, εμπιστοσύνη και στήριξη σε όλη τη διαδικασία.
Στον βουλευτή Χριστόδουλο Στεφανάδη, για τη σημαντική συμβολή και τη συνεχή του υποστήριξη, καθώς και στην Τεχνική Υπηρεσία του δήμου μας για τον άρτιο σχεδιασμό και την άψογη συνεργασία.
Η εξέλιξη αυτή δεν είναι απλώς μια χρηματοδότηση. Είναι μια επένδυση στο μέλλον του αθλητισμού μας, στη νεολαία μας και στις τοπικές μας κοινότητες. Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνέπεια και στόχο έναν δήμο με σύγχρονες και ασφαλείς αθλητικές υποδομές για όλους”, ανέφερε ο κ. Μαρνέζος.




