Εκδρομή στην Παναγία Σπηλιανή θα πραγματοποιήσει την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου η Φωτογραφική Ομάδα Σάμου (ΦΩΤ.Ο.Σ).
Στο πλαίσιο της εκδρομής θα κοπεί και η βασιλόπιτα της Ομάδας.
Η συνάντηση των εκδρομέων θα γίνει στις 10:00 π.μ. στο “Ξενία”, στην πόλη της Σάμου.
Προαιρετικά τα μέλη και οι φίλοι της ΦΩΤ.Ο.Σ μπορούν να συμμετάσχουν και στην εκδρομή του Σπηλαιολογικού Συλλόγου Σάμου “Ο Ευπαλίνος”, που διεξάγεται την ίδια μέρα σε σπήλαιο της Παναγίας Σπηλιανής.




