Ο αρχιμανδρίτης π. Αμφιλόχιος Φλεβάρης ορίστηκε ως νέος γενικός αρχιερατικός επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως Σάμου, Ικαρίας και Κορσεών, με απόφαση του μητροπολίτη κ. Ευσεβίου.
“Ὁ εὐγενής, προσηνής, γενικῆς ἀποδοχῆς κληρικός γεννήθηκε στήν Σάμο τό 1983. Ἐκάρη Μοναχός στήν Ἱερά Μονή Μεγάλης Παναγίας τό 2006, Χειροτονήθηκε Διάκονος τό 2010, Πρεσβύτερος τό 2011 καί ἒλαβε τό ὀφφίκιο τοῦ Ἀρχιμανδρίτου τό 2013.

Τυγχάνει ἀπόφοιτος τῆς Πατμιάδος Εκκλησιαστικῆς Σχολῆς , τῆς Ἀνωτέρας Ἐκκλησιαστικῆς Σχολῆς Ἀθηνῶν, πτυχιούχος τοῦ τμήματος Κοινωνικῆς Θεολογίας τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, μεταπτυχιακός φοιτητής τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καί τοῦ Διεθνούς Πανεπιστημίου Ἑλλάδος.
Ἐνεγγράφη στόν κατάλογο πρός Ἀρχιερατείαν το 2022, εἶναι Ἱεροκήρυξ τῆς Μητροπόλεώς μας, ὑπεύθυνος τοῦ Γραφείου Νεότητος καί Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Ζώνης Βλαμαρῆς” ανέφερε η τοπική μητρόπολη.



