Ρεπορτάζ για τα νησιά χωρίς γιατρούς προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha την Κυριακή.
- Advertisement -
Αναδείχθηκαν οι μεγάλες ελλείψεις σε υγειονομικούς και στο Νοσοκομείο Σάμου, τονίστηκε η κραυγή αγωνίας από τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ.



