Την επικείμενη ίδρυση Εσπερινού ΕΠΑΛ στο Καρλόβασι της Σάμου προανήγγειλε την Πέμπτη ο βουλευτής του Νομού, μετά από επικοινωνία που είχε με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για το διαχρονικό αυτό αίτημα.
Όπως ενημέρωσε ο Χριστόδουλος Στεφανάδης, αποφασίστηκε η ίδρυσή του και η απόφαση θα εκδοθεί το προσεχές δεκαήμερο.
“Επίσης, με πληροφόρησαν ότι το 1ο Γυμνάσιο Καρλοβασίων εντάσσεται στο Πρόγραμμα Μαριέττα Γιαννάκου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για εξοπλισμό και δομικές παρεμβάσεις.
Ευχαριστώ θερμά την υπουργό κ. Σ. Ζαχαράκη και τον υφυπουργό Καθηγητή κ. Κ. Βλάσση, για την αποδοχή των δίκαιων αυτών αιτημάτων”, δήλωσε ο κ. Στεφανάδης.



