Επιστολή προς μαθητές/μαθήτριες της Γ΄Λυκείου των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Β. Αιγαίου απέστειλε, ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων, η αναπληρώτρια περιφερειακή δ/ντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Αικατερίνη Στρατάκη-Συβρή.
Η επιστολή αναφέρει τα εξής:
“Αγαπημένα μου παιδιά,
Τώρα που ο κύκλος της προετοιμασίας σας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ολοκληρώνεται, θα ήθελα να σας πω δυο λόγια από “καρδιάς”.
Ξέρω, ότι οι μέρες που ακολουθούν είναι ιδιαιτέρως φορτισμένες.
Όμως, προσπαθήστε να μη βλέπετε τις εξετάσεις σαν το … “τέρας” που πρέπει να νικήσετε.
Να θυμάστε ότι, αυτές, αποτελούν απλώς μία στιγμή στο χρόνο.
Όμως, η προσωπικότητα, το σθένος μπροστά στις προκλήσεις και η επιμονή που χτίσατε σε όλη την, μέχρι τώρα, πορεία σας είναι εφόδια που θα σας συντροφεύουν για πάντα.
Η αξία βρίσκεται στον χαρακτήρα που διαμορφώνετε και στα όνειρα που έχετε μέσα σας και, αυτά, δεν βαθμολογούνται σε μία κόλλα χαρτί.
Πάρτε μια βαθιά ανάσα, εμπιστευτείτε τον εαυτό σας και προχωρήστε με ηρεμία.
Στα όποια βήματά σας, να ξέρετε, ότι η ζωή είναι γεμάτη από συναρπαστικές διαδρομές. Επιλέξετε εκείνη, που θα δώσει νόημα στα δικά σας θέλω!
Να είστε περήφανοι για όσα κάνατε και όσα θα κάνετε, όπως είμαι κι εγώ για εσάς“.



