Το “Μέτρημα” γίνεται δρόμος. Κι αυτό το καλοκαίρι, όλοι οδηγούν εκεί. Η Νατάσσα Μποφίλιου επιστρέφει με τη νέα της μεγάλη περιοδεία “Μέτρημα”, ένα μουσικό ταξίδι γεμάτο συναίσθημα, ένταση και καλλιτεχνική δύναμη.
Έρχεται και στη Σάμο για μια ξεχωριστή καλοκαιρινή συναυλία. Την Τετάρτη 22 Ιουλίου, στο 1ο και 2ο Γυμνάσιο, στις 21:15, στην πόλη της Σάμου.
Τα εισιτήρια είναι ήδη διαθέσιμα:
Ισχύει έκπτωση έως τις 15 Ιουνίου, από τα 18 στα 15 ευρώ για εισιτήρια online στο More.com, καθώς και στα φυσικά σημεία πώλησης:
Γιαννουλόπουλος Press and Snack (Βαθύ), τηλ. 22731 00303
Hondos Center (Βαθύ), τηλ, 22730 23791
Παγωτοπωλείο Storia Dolce (Πυθαγόρειο), τηλ. 22730 62884
Maredeus Beach Bar, Ηραίο
Βιβλιοπωλείο Καραστάθης (Καρλόβασι), τηλ. 22730 32378
Hondos Center (Καρλόβασι), τηλ. 22730 38130
Πληροφορίες – κρατήσεις: ΔΥΝΑΜΙΚΗ PERFORMANCE, Τάσος Φουντουλάκος, τηλ. 6941 676 762.
Η Νατάσσα Μποφίλιου συναντά το κοινό σε όλη την Ελλάδα, μεταφέροντας στη σκηνή μια εμπειρία που ξεπερνά τα όρια μιας συναυλίας. Πρόκειται για μια παράσταση που ισορροπεί ανάμεσα στη μουσική και την αφήγηση, φωτίζοντας στιγμές, συναισθήματα και σκέψεις που μας ενώνουν.
Το “Μέτρημα” αποτελεί μια βαθιά προσωπική και καλλιτεχνική κατάθεση, που αγγίζει το σήμερα, αναμετριέται με το παρελθόν και αναζητά το μέλλον μέσα από τη δύναμη της τέχνης.
Το “Μέτρημα” είναι μια μουσική παράσταση της Νατάσσας Μποφίλιου, του Θέμη Καραμουρατίδη, γεννημένη σε μια στιγμή μετάβασης.
Είκοσι χρόνια κοινής διαδρομής, ένας κύκλος που έκλεισε με το “Κάτι καίγεται” κι ένα νέο κεφάλαιο που ετοιμάζεται να ανοίξει, γίνονται η αφορμή για ένα ζωντανό μέτρημα τραγουδιών, λέξεων και στιγμών, από τον πυρήνα του ρεπερτορίου τους μέχρι τα πρώτα ίχνη όσων έρχονται, σε μια παράσταση απλή στη μορφή της και ουσιαστική στο αποτύπωμά της.
“Ένα βήμα μετά, ένα βήμα πριν, βρίσκουμε άλλη μια αφορμή να επιδοθούμε σε ένα μέτρημα ζωής. Μετράμε τα χρόνια, τους ανθρώπους, τα τραγούδια και τις στιγμές που άφησαν το σημάδι τους σε εμάς και στον κόσμο μας.
Έναν χρόνο αφού έκλεισε ο εκρηκτικός κύκλος του «Κάτι καίγεται», είκοσι χρόνια από τότε που ξεκίνησε το ταξίδι της κοινής μας πορείας και μια ανάσα πριν ανοίξει το νέο της κεφάλαιο, ανατρέχουμε σε σημειωματάρια, κουβέντες και αναμνήσεις και επιδιδόμαστε στην αγαπημένη μας ασχολία: Σε έναν απολογισμό χωρίς ίχνος νοσταλγίας, με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα.
Κρατώντας την ουσία της αυθεντικής συγκίνησης του πυρηνικού μας ρεπερτορίου, προσθέτοντας και μια μικρή γεύση από τα επόμενα, επιστρέφουμε στην απλότητα, προετοιμάζοντας το έδαφος για μια νέα, καθαρή εποχή που φέρνει απενοχοποιημένα όλη την ουσία της τέχνης μας.
Σε αυτό το μέτρημα, ανασκόπηση και αντίστροφη μέτρηση μαζί, ανυπομονούμε να σας συναντήσουμε”, προσκαλεί η Νατάσα Μποφίλιου.




