Ο δήμος Ανατολικής Σάμου ενημερώνει τους δημότες ότι υπάρχει διακοπή υδροδότησης λόγω βλάβης στις περιοχές Αϊλάρι, Κουμαριώνας, Βαρελά και στην περιοχή Τσακαλάκη.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του δήμου, αυτή τη στιγμή (11:00 π.μ. της Πέμπτης) αποκαθίσταται η ζημία και η υδροδότηση αναμένεται να ξεκινήσει τις επόμενες ώρες.
Επίσης αποκαταστάθηκε βλάβη στην περιοχή Κούτρα και έχει ξεκινήσει η υδροδότηση της περιοχής.



