Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς στο Ηραίο οι εργασίες αποκατάστασης των μεγάλων ζημιών από την πρόσφατη κακοκαιρία. Σύμφωνα με τον δήμο Ανατολικής Σάμου, πραγματοποιούνται με πόρους του, μέχρι την έγκριση της χρηματοδότησης από το αρμόδιο υπουργείο.
Υπενθυμίζεται ότι αμέσως μετά την τεράστια καταστροφή, ο δήμος υπέβαλε αίτημα για την κήρυξη του οικισμού σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, που έγινε δεκτό από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Επίσης, η Τεχνική Υπηρεσία πραγματοποίησε άμεσα αυτοψία, συντάχθηκε μελέτη και στάλθηκε το αίτημα χρηματοδότησης του έργου, με την επισήμανση ότι θα πρέπει να γίνει άμεσα η έγκριση του αιτήματος, καθώς έχει ξεκινήσει η τουριστική σεζόν.
Το ζήτημα επισήμανε μετ’ επιτάσεως ο δήμαρχος Ανατολικής Σάμου στον βουλευτή, τον περιφερειάρχη, αλλά και στον αρμόδιο υφυπουργό κ. Κατσαφάδο, προκειμένου να συγκληθεί το συντομότερο δυνατόν η Κυβερνητική Επιτροπή, που αποτελεί αναγκαίο βήμα για την έγκριση της χρηματοδότησης και την εκκίνηση του έργου. Ήδη έχουν ληφθεί όλες οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις για την εκτέλεση του έργου.
Ωστόσο, προκειμένου να προφυλαχθούν οι επιχειρήσεις και ο οικισμός ευρύτερα, ο δήμος, με δικούς του πόρους, ξεκίνησε μέρος των εργασιών, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξει περαιτέρω επιδείνωση και να επιταχυνθούν οι διαδικασίες αποκατάστασης έως ότου έρθει η χρηματοδότηση από το υπουργείο.
Φωτογραφίες: Δήμος Ανατ. Σάμου






