Για το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών με τίτλο “Οινοτουρισμός και Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα”, που θα υλοποιηθεί στο Βαθύ, σε σύμπραξη των Πανεπιστημίων Αιγαίου και Δυτικής Αττικής, ενημερώνει ο βουλευτής του Νομού Σάμου.
Συγκεκριμένα, ο Χριστόδουλος Στεφανάδης κάνει γνωστό πώς:
Όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες έχουν περατωθεί.
Το πρόγραμμα θα διενεργείται μόνο με φυσική παρουσία, στις εγκαταστάσεις της ΕΟΣΣ στο Βαθύ.
Θα ανακοινωθεί σε ειδική εκδήλωση τον προσεχή Ιούνιο, στο πλαίσιο της συνόδου των πρυτάνεων των ελληνικών ΑΕΙ, που θα λάβει χώρα στη Σάμο.
“Ευχαριστώ θερμά τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Δ. Παπαγεωργίου, τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Π. Καλδή και τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Α. Χριστόπουλο, που έφεραν σε πέρας όλο αυτό το εγχείρημα”, αναφέρει ο κ. Στεφανάδης.



