Ημερίδα με θέμα “Η ζωντανή κληρονομιά της Ξυλοναυπηγικής Τέχνης – Το Μουσείο Ναυπηγικών και Ναυτικών Τεχνών του Αιγαίου, δραστηριότητες – στόχοι – δικτύωση” θα λάβει χώρα στο Ηραίο της Σάμου το Σάββατο 11 Οκτωβρίου, από 09:00-18:30.
Σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της προετοιμασίας του Μουσείου Ναυπηγικών και Ναυτικών Τεχνών του Αιγαίου.
Συνδιοργανώνεται από τον δήμο Ανατολικής Σάμου και το Πνευματικό Ίδρυμα Σάμου “Νικόλαος Δημητρίου”, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού, το Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τον Σύλλογο Φίλων του ΜΝΝΤΑ.
Η ημερίδα διαρθρώνεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες:
1. Ένα μουσείο για την ξυλοναυπηγική και τα καΐκια.
2. Η προφορική παράδοση για την ξυλοναυπηγική στην ψηφιακή εποχή του Μουσείου.
3. Ξυλοναυπηγική Τέχνη και Μουσείο: δικτύωση και συνέργεια.
4. Ξυλοναυπηγική: από την άτυπη γνώση στην εκπαίδευση.
Η ημερίδα είναι ανοιχτή στο κοινό.
“Θα χαρούμε να σας έχουμε κοντά μας!”, προσκαλεί ο Σύλλογος Φίλων Μουσείου Ναυπηγικών & Ναυτικών Τεχνών Αιγαίου.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα:



