Για 42η συνεχή χρονιά εόρτασε και φέτος στις 23 Αυγούστου το παραθαλάσσιο εκκλησάκι της Παναγίας Ελεούσας, στον Μεσόκαμπο της Σάμου.

Την Παρασκευή, παραμονή της εορτής, τελέστηκε εσπερινός από τον πατέρα Βασίλειο Γιαμαίο.
Ακολούθησε γλέντι με τη συνοδεία ορχήστρας έξω από την οικία της οικογένειας του Μανώλη Ζαφείρη, ο οποίος, μαζί με την οικογένεια του Αντώνη Τσιρίγου, έστησαν για άλλη μια χρονιά το καζάνι της “γιορτής” και προσέφεραν εδέσματα σε καλεσμένους και επισκέπτες.
Το πρωί του Σαββάτου τελέστηκε η θεία λειτουργία, ιερουργούντος επίσης του πατρός Βασιλείου, για την απόδοση της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου – τα εννιάμερα της Παναγίας.
Στο τέλος της μοιράστηκε και η πατροπαράδοτη “γιορτή”.
Δείτε χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τον εορτασμό!
Φωτογραφίες: SamosVoice.gr




















