Την απάντηση του υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Θάνου Πλεύρη, στην ερώτηση που του υπέβαλε στη Βουλή στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, σχετικά με την προοπτική αποσυμφόρησης της Κλειστής Ελεγχόμενης Δομής Σάμου, στη Ζερβού, γνωστοποίησε ο βουλευτής του Νομού, Χριστόδουλος Στεφανάδης.
Ο κ. Στεφανάδης ευχαριστεί τον υπουργό για την άμεση απάντηση του και δηλώνει πως με την προσωπική επαφή που είχε μαζί του αναμένει σύντομα θετικές εξελίξεις.
Σημειώνεται πως, σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία, στην ΚΕΔ Ζερβού οι διαμένοντες αλλοδαποί ήταν 2.561 στις 6 Αυγούστου 2025, έναντι 1.947 την ίδια ημερομηνία το 2024.





