Σε τηλεδιάσκεψη με τον κορυφαίο βρετανικό τουριστικό οργανισμό Jet2holidays συμμετείχαν οι δήμοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου, με θέμα τον σχεδιασμό της πρώτης συντονισμένης καμπάνιας του νησιού στο εξωτερικό, η οποία θα τρέξει παράλληλα και σε συνδυασμό με την πραγματοποίηση απευθείας πτήσεων από το Ηνωμένο Βασίλειο προς τη Σάμο.
Στη συνάντηση παρουσιάστηκε το χρονοδιάγραμμα της καμπάνιας για την προβολή της Σάμου ως ιδανικού προορισμού στην τουριστική αγορά του Ηνωμένου Βασίλειου και του εξωτερικού, η οποία θα πραγματοποιηθεί από το φθινόπωρο του 2025 (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος), με τη μορφή συνεργατικού marketing (co-marketing).
Στη συζήτηση συμμετείχαν ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δυτικής Σάμου, Ευάγγελος Μαρνέζος, και οι ειδικοί σύμβουλοι των δημάρχων Ανατολικής και Δυτικής Σάμου σε θέματα τουρισμού, Μαρίκα Νιώτη και Ιωάννης Πλατανιώτης αντίστοιχα, εκπροσωπώντας το σύνολο των τοπικών τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων.
Από την πλευρά της Jet2holidays συμμετείχαν ο Matthew Millar, Airports and Tourism Organisations Senior Executive, και ο Jacob Bramley, General Manager – Airports & Tourism Organisations.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναδείχθηκαν οι ανάγκες και οι δυνατότητες του νησιού, με ιδιαίτερη έμφαση στη βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Δυτικής Σάμου, Θεμιστοκλή Παπαθεοφάνους, “πρόκειται για μια ακόμη διαδημοτική πρωτοβουλία και προσπάθεια με έντονο αναπτυξιακό χαρακτήρα, η οποία ενισχύει τη διεθνή προβολή της Σάμου και δημιουργεί προϋποθέσεις οικονομικής ενδυνάμωσης για το νησί στο σύνολό του”.
Οι εκπρόσωποι της Jet2holidays επιβεβαιώνουν ότι ήδη το 4% των κρατήσεων για το πακέτο που αφορά το καλοκαίρι του 2026 στη Σάμο έχει κλειστεί, γεγονός που αποδεικνύει το αυξημένο ενδιαφέρον του βρετανικού κοινού για το νησί.