Ορίστηκαν με απόφαση του δημάρχου, Θεμιστοκλή Παπαθεοφάνους, οι αντιδήμαρχοι και οι εντεταλμένοι σύμβουλοι του δήμου Δυτικής Σάμου, με θητεία από 1-1-2025 μέχρι 31-12-2025.
Συγκεκριμένα ο δήμαρχος όρισε τους ακόλουθους δημοτικούς συμβούλους ως αντιδημάρχους:
Α. Τον Μαρνέζο Ευάγγελο καθ’ ύλην άμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
1. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων
2. Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
3. Τα θέματα Διεθνών Σχέσεων, Aθλητισμού και Τουρισμού
Τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης .
Β. Τον Πανούσο Αρτέμιο καθ’ ύλην αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
Την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
– την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
– την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
– την λειτουργία των ΚΕΠ,
– την διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
– την λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
– την λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως:
– τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
– τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
-την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
-την χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
-την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
-την λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
-την διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
-την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224/Α’/2001)
– γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και
-την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γ. Τον Σαγκιώτη Ιωάννη καθ’ ύλην αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την εποπτεία και ευθύνη των προβλημάτων των μικρών κοινοτήτων
– Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών ( εκτός των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Ύδρευσης –Αποχέτευσης και Άρδευσης ) και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών – Επίβλεψης έργων.
– Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.
– Την Τέλεση γάμων.
– Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας.
Δ. Τον Νικολού Εμμανουήλ καθ’ ύλην αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο
- Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου
- Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
- Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων
- Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
- Τη διαχείριση, προστασία και μέριμνα επί θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα
- Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Άρδευσης της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών για την Δημοτική Ενότητα Καρλοβασου.
- Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής μηχανολογικού εξοπλισμού, και διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Ε. Τη Χατζίνη Αγγελική κατά τόπον αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Μαραθοκάμπου, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
3. Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
4. Την υπογραφή, διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν.
6. Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Άρδευσης της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών για την Δημοτική Ενότητα Μαραθοκάμπου.
Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Επισημαίνεται ότι η ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε και για το λόγο που κρίνει ο δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του δήμου, χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας. Στην περίπτωση αυτή, η θητεία του νέου αντιδημάρχου δεν είναι για το υπόλοιπο της θητείας του ανακληθέντος αντιδημάρχου, αλλά ορίζεται θητεία αυτού ελεύθερα από τον Δήμαρχο.
Κατά τη διάρκεια της θητείας τους εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν τις άδειες του προσωπικού που στελεχώνουν τις υπηρεσίες σε θέματα αρμοδιότητάς τους.
α. Τις αρμοδιότητες του αντιδημάρχου Σαγκιώτη Ιωάννη όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Νικολού Εμμανουήλ.
β. Τις αρμοδιότητες του αντιδημάρχου Πανούσου Αρτέμιου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Μαρνέζος Ευάγγελος.
γ. Τις αρμοδιότητες του αντιδημάρχου Νικολού Εμμανουήλ που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Σαγκιώτης Ιωάννης.
δ. Τις αρμοδιότητες της αντιδημάρχου Χατζίνη Αγγελικής όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Σαγκιώτης Ιωάννης.
ε. Τις αρμοδιότητες της αντιδημάρχου Μαρνέζου Ευαγγέλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Πανούσος Αρτέμιος.
Όταν ο δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο αντιδήμαρχος Σαγκιώτης Ιωάννης, που αναπληρώνει το δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του δημάρχου θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Πανούσο Αρτέμιο.
Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας.
Ορισμός εντεταλμένων δημοτικών συμβούλων
Επίσης με απόφαση του δημάρχου, Θεμιστοκλή Παπαθεοφάνους, ορίστηκαν πέντε δημοτικοί σύμβουλοι του δήμου Δυτικής Σάμου ως εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι.
Η απόφαση αναφέρει αναλυτικά: