Θετική ήταν η φήμη της Σάμου στο διαδίκτυο κατά το 3ο τρίμηνο (Ιούλιος-Σεπτέμβριος) του 2024 , σύμφωνα με τη μελέτη του Σ.Ε.Τ.Ε με τίτλο “Η φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα και τις ιστοσελίδες ταξιδιών, Q3 2024”.
Όπως αναφέρεται στη μελέτη, η Σάμος επαινείται στα social media για τα γαλήνια και ανέγγιχτα τοπία της, που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για όσους αναζητούν μια απόδραση από τα πλήθη.
Γενικότερα, σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η Σάμος αναδεικνύεται ως ο κορυφαίος «μυστικός» προορισμός για τους Ιταλούς, καθώς ξεφεύγει από τα στερεότυπα του μαζικού τουρισμού.
Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η Ελλάδα, τόσο συνολικά όσο και η κάθε Περιφέρεια ξεχωριστά, διατήρησαν την ανταγωνιστικότητά τους, ως προς την εμπειρία επίσκεψης, με βαθμολογία υψηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Την υψηλότερη βαθμολογία είχαν η Θεσσαλία, η Δυτική Μακεδονία & η Δυτική Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας τις δυνατότητες που υπάρχουν για επέκταση της τουριστικής δραστηριότητας.
Η Αθήνα διατηρεί μια σταθερή ελκυστικότητα ως προορισμός-ανεξάρτητα από τον μήνα.
– Πολιτισμός και γαστρονομία είναι οι κύριες διαστάσεις της φήμης της χώρας και της τουριστικής εμπειρίας.
– Οι κλιματικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις αποτελούν τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης που επηρεάζουν αρνητικά τη φήμη της χώρας συνολικά.
Δείτε την πλήρη μελέτη “Η φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα και τις ιστοσελίδες ταξιδιών, Q3 2024” παρακάτω: