fbpx

ΔΕΔΔΗΕ: Μόνο ηλεκτρονικά τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών από 1/11

Υποχρεωτική καθίσταται από 1/11/2024, η ηλεκτρονική υποβολή πάσης φύσεως αιτημάτων εξυπηρέτησης των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ μέσω των επίσημων καναλιών της εταιρείας, που είναι η εφαρμογή εξυπηρέτησης στην εταιρική ιστοσελίδα και το mydeddie app, προκειμένου να λαμβάνουν τον Α/Α του αιτήματος και να μπορούν να τον χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς στις επικοινωνίες τους με τον ΔΕΔΔΗΕ, συμπληρωματικά του αριθμού παροχής, συμπεριλαμβανομένων των ΥΔΕ.

Όπως αναφέρει σχετικό ενημερωτικό σημείωμα της Ανδριανής Αρχοντούλη, τομεάρχη Χρηστών Δικτύου της ΔΕΔΔΗΕ, που απεστάλη στον δήμο Δυτικής Σάμου, κατά συνέπεια, κάθε αίτημα χρηστών για νέα παροχή, επαύξηση, μετατόπιση, επέκταση δημοτικού φωτισμού κ.λ.π. θα πρέπει να καταχωρείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω των ηλεκτρονικών εφαρμογών του ΔΕΔΔΗΕ στο διαδίκτυο.

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ:

   

Ενημερωθείτε μέσα από το κανάλι μας στο Viber

Διαβάστε τις ειδήσεις μας στο Google

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο Twitter

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube

Βρείτε τα φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια με την εφαρμογή Low Fare Calendar!

Discover the best flight deals with Aegean Airlines Low Fare Calendar!

Related Articles

error: Content is protected !!