Υποχρεωτική καθίσταται από 1/11/2024, η ηλεκτρονική υποβολή πάσης φύσεως αιτημάτων εξυπηρέτησης των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ μέσω των επίσημων καναλιών της εταιρείας, που είναι η εφαρμογή εξυπηρέτησης στην εταιρική ιστοσελίδα και το mydeddie app, προκειμένου να λαμβάνουν τον Α/Α του αιτήματος και να μπορούν να τον χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς στις επικοινωνίες τους με τον ΔΕΔΔΗΕ, συμπληρωματικά του αριθμού παροχής, συμπεριλαμβανομένων των ΥΔΕ.
Όπως αναφέρει σχετικό ενημερωτικό σημείωμα της Ανδριανής Αρχοντούλη, τομεάρχη Χρηστών Δικτύου της ΔΕΔΔΗΕ, που απεστάλη στον δήμο Δυτικής Σάμου, κατά συνέπεια, κάθε αίτημα χρηστών για νέα παροχή, επαύξηση, μετατόπιση, επέκταση δημοτικού φωτισμού κ.λ.π. θα πρέπει να καταχωρείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω των ηλεκτρονικών εφαρμογών του ΔΕΔΔΗΕ στο διαδίκτυο.