Με λαμπρότητα τιμήθηκε την Κυριακή της Σαμαρείτιδος, 2 Ιουνίου, η μνήμη του αγίου ενδόξου νεομάρτυρος Γεωργίου του εκ Χώρας Σάμου και εν Εφέσω αθλήσαντος, στον ομώνυμο ιερό ναό.

Τόσο στον αρχιερατικό εσπερινό, όσο και στη θεία λειτουργία προέστη ο μητροπολίτης κ. Ευσέβιος.


Μετά τον εσπερινό λιτανεύθηκε η τιμία κάρα και η ιερή εικόνα του αγίου νεομάρτυρος περιμετρικά του ιερού ναού.

Τον άγιο νεομάρτυρα Γεώργιο τίμησαν οι τοπικές πολιτικές και στρατιωτικές αρχές και πλήθος πιστών.
Φωτογραφίες: Μητρόπολη Σάμου



