Στο μάθημα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) εξετάστηκαν το πρωί του Σαββάτου 1η Ιουνίου οι υποψήφιοι/ες των ΕΠΑΛ, στο πλαίσιο της δεύτερης ημέρας των πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σύμφωνα με τα Φροντιστήρια εν τάξη, τα θέματα ήταν σωστά διατυπωμένα με σαφείς εκφωνήσεις. Οι ασκήσεις παρουσίαζαν κλιμακούμενη δυσκολία χωρίς ιδιαίτερες παγίδες.
Το θέμα Α ήταν αναμενόμενο ως προς τα ζητούμενα θεωρίας, ενώ το θέμα Β περιείχε βασικές έννοιες διαφορικού λογισμού.
Το θέμα Γ ήταν θέμα στατιστικής, όπως συνηθίζεται, χωρίς όμως να δίνεται κάποιος στατιστικός πίνακας ή να ζητείται από τους μαθητές να σχεδιάσουν κάποιον πίνακα από μόνοι τους. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε ωστόσο το ερώτημα Γ4.
Το θέμα Δ ήταν μαθηματικό πρόβλημα με όχι ιδιαίτερο επίπεδο δυσκολίας.
Δείτε αναλυτικά: