Δυόμισι χρόνια μετά τον φονικό σεισμό που “πλήγωσε” τη Σάμο υπάρχουν ακόμα μαθητές στα Κοντακαίικα που συνεχίζουν να διδάσκονται μέσα σε κοντέινερ.
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Κοντακαίικων πρωταγωνιστούν σε ταινία μικρού μήκους, στην οποία διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι οι μαθητές του δημοτικού σχολείου του χωριού στεγάζονται ακόμα σε κοντέινερ.
Η νηπιαγωγός των παιδιών, Γωγώ Χρηστάκη, που ήταν υπεύθυνη για την παραγωγή του βίντεο, μίλησε απευθείας στην εκπομπή “Τώρα Μαζί” του Open για τα προβλήματα στέγασης των μαθητών στα Κοντακαίικα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ταινία με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Κοντακαίικων θα λάβει μέρος σε διεθνές φεστιβάλ σχολικών ταινιών μικρού μήκους.



