Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) προχώρησε στην απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Forest View του προγράμματος διαφημιστικής προβολής της Σάμου, της Λέσβου, της Χίου, της Λέρου και της Κω στα διεθνή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook και Instagram.

Η διαφημιστική προβολή θα διαρκέσει τρεις μήνες, μέχρι τις 28/2/2021, και απευθύνεται στις αγορές Ην. Βασιλείου, Γερμανίας, Αυστρίας, Σκανδιναβικών χωρών (Σουηδία, Δανία, Νορβηγία, Φινλανδία), Πολωνίας, Τσεχίας, Ολλανδίας, Ιταλίας.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 186.000 ευρώ.