Τεχνολογία που εξασφαλίζει λιγότερo βλαβερά καυσαέρια εφαρμόζει εδώ και λίγες μέρες το πλοίο Blue Star Patmos, το οποίο εξυπηρετεί αυτό το καλοκαίρι μαζί με τα Blue Star Myconos και Blue Star 1 τη Σάμο.

Συγκεκριμένα ολοκληρώθηκε πρόσφατα η εγκατάσταση πλυντηρίδων καυσαερίων (scrubbers) στο πλοίο “Βlue Star Patmos” και ελήφθη η σχετική πιστοποίηση από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, ανακοίνωσε σήμερα η Attica A.E. ενημερώνοντας το επενδυτικό κοινό.

Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση συσκευών καθαρισμού καυσαερίων scrubbers σε ένα πλοίο, επιτρέπει να συνεχίζει να καταναλώνει καύσιμο υψηλής περιεκτικότητας σε θείο, που είναι φθηνότερο σε κόστος, ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με το νέο όριο του 0,5% που έχει θέσει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ΙΜΟ από την 1η Ιανουαρίου 2020.

Η τοποθέτηση πλυντηρίδων καυσαερίων στο “Blue Star Patmos” έγινε σε ναυπηγείο της Μάλτας ενώ η Attica A.E. αυτή τη στιγμή, προχωρά στην τοποθέτηση scrubbers στο πλοίο Superfast XI σε ναυπηγείο στο Πέραμα που δραστηριοποιείται στη γραμμή της Ανκόνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στους σχεδιασμούς της εταιρείας είναι η τοποθέτηση συσκευών καθαρισμού καυσαερίων και στα πλοία “Blue Star Delos” και “Blue Star Myconos”, το οποίο επίσης εξυπηρετεί την Σάμο.

Επισημαίνεται ότι για μια ακτοπλοϊκή εταιρεία, το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων και λιπαντικών είναι το σημαντικότερο λειτουργικό κόστος, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 40% του λειτουργικού κόστους. Αυτή τη στιγμή κάθε τόνος πετρελαίου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ανέρχεται περίπου στην τιμή των 350 ευρώ.

Ενδεικτικά το πλοίο “Blue Star 2”, μόνο στο δρομολόγιο από Πειραιά για Χανιά χωρίς την επιστροφή, εκτιμάται ότι θα καταναλώνει περίπου 40 τόνους.

 

Διαβάστε τις ειδήσεις μας στο Google

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο Twitter

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube

Βρείτε τα φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια με την εφαρμογή Low Fare Calendar!

Discover the best flight deals with Aegean Airlines Low Fare Calendar!