Φωτογραφία: Γιάννης Καρακωνσταντής

Τη βράβευσή της με 7 βραβεία στα Tourism Awards 2020, που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications, ανακοίνωσε η Attica Group, μητρική εταιρεία των Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Superfast Ferries.

Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε ως εξής:

  • Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation» για το «E-Ticket/Boarding Pass»
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel » για το «On Board Infotainment Platform @sea»
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για το Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες» της Blue Star Ferries
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism» για την Online στρατηγική της Blue Star Ferries
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Travel» για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης “Seasmiles”
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για τη συνεργασία με τις ΜΚΟ HopeGenesis, Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων & Μετάδραση
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για το Πρόγραμμα Hotel & Ferry σε Σάμο, Λέρο, Χίο, Κω και Μυτιλήνη.

Το Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation/Καινοτόμο Μοντέλο Λειτουργίας ή Παροχής Υπηρεσίας» αφορά στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτα επιβίβασης (e-ticket-boarding pass).

Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel/Technology Enhanced Experience» αφορά στην on-Board πλατφόρμα infotainment @sea της Attica Group. Η πλατφόρμα @sea αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας στον χώρο της ακτοπλοΐας σε ότι αφορά στην ενίσχυση της εμπειρίας του επιβάτη.

Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Προσφορά στην Τοπική Κοινωνία/Προσβάσιμος Τουρισμός» αφορά στο Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες». Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2014 σε συνεργασία με την Ε.Δ.Ο.Κ., έχει υλοποιηθεί στα νησιά Τήλο, Αμοργό, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο και το 2019 στην Λέρο και την Σύμη και το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 800 άτομα.

Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism/Online Strategy» αφορά την διαδικτυακή στρατηγική επικοινωνία της Blue Star Ferries η οποία προωθεί εμμέσως και ευθέως τον Ελληνικό τουρισμό, ενώ συμβάλει τόσο στην ενίσχυση του της αναγνωσιμότητας της μάρκας που έγινε κυρίως μέσω Above The Line (ATL) οχημάτων, όσο και στην επίτευξη κίνησης στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το οποίο απέφερε εντυπωσιακή αύξηση των online πωλήσεων σε σχέση με το 2018.

Το Silver βραβείο στην κατηγορία «Travel/Πρόγραμμα Επιβράβευσης/Loyalty Programs» αφορά στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης πελατών της Attica Group seasmiles το οποίο παρέχει την απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας χτίζοντας πάνω στην πιστότητα του πελάτη.

Το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Στρατηγική Επένδυση/Συνεργασία/Ανάπτυξη» αφορά στη συνεργασία της Attica Group με 3 σπουδαίες ΜΚΟ, την «Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων», τη «ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ» και την HopeGenesis με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του κοινωνικού συνόλου.

Το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Τουριστική Ανάπτυξη/Συνεισφορά στην Τοπική ή Εθνική Οικονομία/Major Tourism Event» αφορά στην υλοποίηση του Προγράμματος «Hotel & Ferry» το οποίο δημιουργήθηκε το 2016 με σκοπό την αναστροφή του αρνητικού κλίματος εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης στα νησιά Λέσβο, Χίο, Λέρο, Σάμο & Κω. Η Attica Group σε συνεργασία με τις δημοτικές αρχές και τις τοπικές ενώσεις ξενοδόχων των συγκεκριμένων νησιών παρέχει έκπτωση 30% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των επιβατών που τα επιλέγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

 

Tα φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια με την εφαρμογή Low Fare Calendar της Aegean!

Discover the best flight deals with Aegean Airlines Low Fare Calendar!