Ματαιώθηκε λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος ο διαγωνισμός για την ανάθεση των αεροπορικών γραμμών Θεσσαλονίκης – Σάμου, Αθήνας – Ικαρίας και πολλών άλλων “άγονων” γραμμών.

Ο διαγωνισμός για την ανάθεση των γραμμών αυτών έληξε άδοξα, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, χωρίς την εκδήλωση ενδιαφέροντος από κανέναν αερομεταφορέα.

Η απουσία προσφορών οδήγησε στην απόφαση για ματαίωση των ανοιχτών ηλεκτρονικών διαγωνισμών που προκηρύχθηκαν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) για την εκμετάλλευση τακτικών αεροπορικών γραμμών με την υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας.

Για τους δύο διαγωνισμούς που είχαν προκηρυχθεί τον Φεβρουάριο, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής απόψεως προσφορά βάσει (χαμηλότερης) τιμής, καθώς δεν κατατέθηκε καμία προσφορά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ και έτσι οι διαγωνισμοί ματαιώθηκαν.

Ο πρώτος διαγωνισμός, προϋπολογισμού 24,6 εκατ. ευρώ, αφορούσε τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σάμος, Θεσσαλονίκη – Χίος, Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, Αθήνα – Ικαρία, Αθήνα – Σκιάθος, Αθήνα – Σύρος, Αθήνα – Λέρος, Αθήνα – Αστυπάλαια, Αθήνα – Κάλυμνος, Αθήνα – Σκύρος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος και Ρόδος – Καστελλόριζο.

Η ανάληψη των παραπάνω δρομολογίων αφορούσε το διάστημα 1 Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2024.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών ήταν η 30ή Μαρτίου 2020.

Πηγή: Kathimerini.gr